Michelin trafikte yaya ve
yolcu güvenliği üzerine çalışmalarına devam ediyor. Michelin lastikte
etiketleme uygulamasında performans kriterleri arasında yer alan “Islak Zeminde
Fren mesafesinin” önemini anlatmak için dünya çapında bir reklam kampanyası
başladı. Michelin’in Lastik Adamı Bibendum, “Islak Zeminde Güvenlik” reklam
filmi ile 15 Ekim’den itibaren sürücüleri bilinçlendirecek.
Michelin sürüş güvenliğine yönelik çalışmalarına hız
kesmeden devam ediyor. Islak zeminde güvenlik temalı reklam filmi ile sürücüleri
ıslak zeminde karşılarına çıkabilecek beklenmedik durumlara karşı
bilinçlendirmeyi hedefliyor.
Yağmurlu bir havada ıslak ve virajlı yollarda Michelin
lastiklerinin performansının anlatıldığı filmde Michelin’in Lastik Adamı Bibendum,
Michelin Primacy 3 ile çaresiz sürücünün yardımına koşuyor ve doğru lastiğin
her şeyi değiştirebileceğini bir kez daha kanıtlıyor. Filmde lastiklerini değiştiren
sürücü ise 3 kat daha güvenli lastikler ile yoluna devam ediyor.
Ar-Ge’ye 600 milyon Euro harcanıyor
Michelin, her
türlü hava ve yol koşullarında daha fazla güvenlik ve performans sağlaması için
her yıl 600 milyon Euro’luk Ar-ge yatırımı gerçekleştiriyor. Ar-ge çalışmaları sonucunda
üretilen lastikler, en iyi performansı sergiliyor.
http://snbn.cc/3F549
YanıtlaSilLastik Parlatıcı ürünler doğru üretildiği takdirde hem lastiğinizin ömrünü uzatır hemde parlak ve güzel bir görünüme sahip olmasını sağlar. Özellikle lastik yanaklarında meydana gelecek çatlamaların önüne geçmektedir.
YanıtlaSil